سبد کابل

سیستم هدایت کابل (سبد کابل Wire Mesh Tray)

سبد کابل

سبد کابل یا سینی مش جایگزینی مناسب برای انواع سینی هدایت کابل و نردبان کابل (نردبان فلزی و آلومینیومی (Lader)) می باشد. انعطاف پذیری بالا، سهولت در نصب، مقرون به صرفه بودن، سازگاری با انواع شرایط محیطی و امکان تهویه مناسب و عبور هوا ازجمله ویژگیهای این سیستم می باشد که باعث افزایش درخواست و استفاده از این سیستم بجای سیستمهای قبلی شده است.
سبد کابل جایگزینی مناسب برای انواع سینی هدایت کابل و نردبان کابل (نردبان فلزی و آلومینیومی (Lader)) می باشد. انعطاف پذیری بالا، سهولت در نصب، مقرون به صرفه بودن، سازگاری با انواع شرایط محیطی و امکان تهویه مناسب و عبور هوا ازجمله ویژگیهای این سیستم می باشد که باعث افزایش درخواست و استفاده از این سیستم بجای سیستمهای قبلی شده است.
سبد کابل تهیه شده و ساخته شده از مفتول با قطر های 4 و 5 و 6 میلیمتری در اندازه های مختلف با عرض 10 و 20 و 30 و 40 و 50 و 60 سانتیمتری مناسب برای هدایت و آرایش انواع کابل و سیم در محیط های مختلف می باشد. جنس این سبدها از مفتولهای آهنی با روکش گالوانیزه ، رنگ پودری و یا نیکل کرم برای استفاده های عمومی و مفتولهای استیل مقاوم (stainless steel) برای شرایط سخت محیطی و مکانهای خاص می باشد.
انعطاف پذیری بالا و نصب سریع و آسان، عدم نیاز به اتصالات مختلف، عدم نیاز به ابزار مختلف و پیچیده جهت نصب همگی از ویژگیهای این نوع سیستم هدایت کابل می باشد که باعث کاهش زمان و هزینه های اجرا و نصب می شود.
با توجه به نوع و ساختار این سیستم (سبد های هدایت کابل) جهت پیاده سازی مسیر های پیچیده نیازی به اتصالات مختلف نمیباشد، به همین دلیل سفارش و انتخاب راحت تر شده و باعث کاهش هزینه های خرید می شود (نیازی به سفارش اتصالات مختلف نمی باشد). همچنین انعطاف پذیری بالای این نوع سیستم امکان پیاده سازی و نصب مسیرها و نقشه های پیچیده را به راحتی در اختیار قرار می دهد.
پوشش های مختلف این تجهیزات (رنگ پودری الکترواستاتیک، گالوانیزه، نیکل کروم و تمام استیل) ظاهری زیبا را پس از اجرای سازه بوجود می آورند. زیبایی و استحکام بیشتر از مشخصه های این محصول نسبت به سایر محصولات مانند نردبام آلومینیومی و سینی آهنی و پلاستیکی می باشد.

موارد استفاده: بستر مناسب برای کابلهای شبکه، فیبر نوری، برق (انتقال نیرو) و لوله گذاری (Piping) می باشد.

مراکز استفاده: مراکز داده (دیتا سنتر ها DataCenters)، اتاق های سرور (ServerRooms)، مراکز ارتباطات و اتاق های تلفن، سایتها، نیروگاهها، پالایشگاهها و ....


برای دريافت اطلاعات بيشتر، از سايت سبد ايران، توليد کننده انواع سینی مش بازديد فرماييد، سبد های کابل از نوع سبد کابل گالوانيزه، سبد کابل استيل و سبد کابل رنگ شده قابل سفارش و توليد ميباشند.
سبد هدایت کابل Wire Grid Runner
 
سبد کابل

برچسب ها :  سبد کابل , مرکز داده , Data Center , مش , شبکه , Cable Basket , Basket , سینی مش
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان