آخرين اخبار
نوآوران امروز در پنجمین همایش و کنفرانس بانکداری الکترونیک و نظام پرداخت
اولین حضور نوآوران امروز در پنجمین همایش و کنفرانس بانکداری الکترونیک و نظام پرداخت
شرکت نوآوران امروز امسال برای اولین بار بعنوان ارائه دهنده راهکارهای ویژه و جامع شبکه و زیرساختی برای سازمانها و مراکز داده در همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام پرداخت شرکت نمود تا بتواند راهکارهای ویژه جهت بهینه سازی فضا و انرژی برای سیستمهای مالی و بانکی ارائه دهد. غرفه این شرکت در نمایشگاه جانبی این همایش سالانه با استقبال متخصصین بانکها و شرکتهای مرتبط با سیستم بانکی و پرداخت الکترونیک روبرو شد.

حضور نوآوران امروز در بیست و یکمین الکامپ
حضور نوآوران امروز در بیست و یکمین الکامپ
حضور فعال و پررنگ شرکت نوآوران فناوری اطلاعات امروز در بیستمین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکامپ با استقبال خوبی از طرف مردم، کارشناسان و متخصصان حوزه های شبکه و آی‌تی روبرو شد. این شرکت در آذر ماه سال 1394 در دو حوزه میزبانی مرکز داده‌ها و طراحی، تامین و اجرای شبکه، اتاق سرور و مراکز داده با دوبرند پندوئیت (Panduit) و ای‌پی‌سی (APC) حضور داشت.

حضور نوآوران فناوری اطلاعات امروز در چهارمین کنفرانس و نمایشگاه Petro ICT
حضور نوآوران فناوری اطلاعات امروز در چهارمین کنفرانس و نمایشگاه Petro ICT
امسال نیز حضور شرکت نوآوران فناوری اطلاعات امروز در چهارمین کنفرانس و نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با استقبال شرکت کنندگان در کنفرانس روبرو شد که مورد قدردانی مسئولین این حوزه و کارشناسان صنایع قرار گرفت. این شرکت جهت معرفی و ارائه راهکارهای جامع شبکه های صنعتی و مراکز داده با برند پندوئیت در این نمایشگاه و کنفرانس شرکت کرده بود.

نوآوران فناوری اطلاعات امروز در کنفرانس و نمایشگاه Petro ICT
نوآوران فناوری اطلاعات امروز در کنفرانس و نمایشگاه Petro ICT
حضور فعال شرکت نوآوران فناوری اطلاعات امروز در سومین کنفرانس و نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با استقبال شرکت کنندگان در کنفرانس روبرو شد که مورد قدردانی مسئولین این حوزه و کارشناسان صنایع قرار گرفت. این شرکت جهت معرفی و ارائه راهکارهای جامع شبکه های صنعتی و مراکز داده با برند پندوئیت در این نمایشگاه و کنفرانس شرکت کرده بود.

حضور نوآوران فناوری اطلاعات امروز در بیستمین الکامپ
حضور نوآوران فناوری اطلاعات امروز در بیستمین الکامپ
حضور فعال و پررنگ شرکت نوآوران فناوری اطلاعات امروز در بیستمین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکامپ با استقبال خوبی از طرف مردم، کارشناسان و متخصصان حوزه های شبکه و آی‌تی روبرو شد. این شرکت در آذر ماه سال 1393 در دو حوزه میزبانی مرکز داده‌ها و طراحی، تامین و اجرای مرکز داده‌ها در بیستمین نمایشگاه الکامپ شرکت کرده بود که مخاطبان هردو بخش استقبال چشمگیری از آورده ها و دستاوردهای این شرکت داشتند.

نوآوران فناوری اطلاعات در نوزدهمین الکامپ به روایت تصویر
نوآوران فناوری اطلاعات در نوزدهمین الکامپ به روایت تصویر
حضور فعال شرکت نوآوران فناوری اطلاعات امروز در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی الکامپ با استقبال خوبی از طرف مردم و کارشناسان حوزه شبکه و مراکز داده مواجه شد. این شرکت در زمینه تامین تجهیزات زیرساختی شبکه و مراکز داده در نمایشگاه شرکت کرده بود که مورد استقبال کارشناسان این بخش قرار گرفت.

حضور در 19 امين نمايشگاه الکامپ