سینی مش

سینی مش یا همان سبد کابل، ابزاری بسیار مناسب برای مدیریت کابل ها میباشد
سینی مش جایگزینی مناسب برای انواع سینی هدایت کابل و نردبان کابل (نردبان فلزی و آلومینیومی (Lader)) می باشد. انعطاف پذیری بالا، سهولت در نصب، مقرون به صرفه بودن، سازگاری با انواع شرایط محیطی و امکان تهویه مناسب و عبور هوا ازجمله ویژگیهای این سیستم می باشد که باعث افزایش درخواست و استفاده از این سیستم بجای سیستمهای قبلی شده است.
سینی مش تهیه شده و ساخته شده از مفتول با قطر های 4 و 5 و 6 میلیمتری در اندازه های مختلف با عرض 5و 10 و 20 و 30 و 40 و 50 و 60 سانتیمتری مناسب برای هدایت و آرایش انواع کابل و سیم در محیط های مختلف می باشد. جنس این سبدها از مفتولهای آهنی با روکش گالوانیزه ، رنگ پودری و یا نیکل کرم برای استفاده های عمومی و مفتولهای استیل مقاوم (stainless steel) برای شرایط سخت محیطی و مکانهای خاص می باشد.
انعطاف پذیری بالا و نصب سریع و آسان، عدم نیاز به اتصالات مختلف، عدم نیاز به ابزار مختلف و پیچیده جهت نصب همگی از ویژگیهای این نوع سیستم هدایت کابل می باشد که باعث کاهش زمان و هزینه های اجرا و نصب می شود.
با توجه به نوع و ساختار این سیستم (سبد های هدایت کابل) جهت پیاده سازی مسیر های پیچیده نیازی به اتصالات مختلف نمیباشد، به همین دلیل سفارش و انتخاب راحت تر شده و باعث کاهش هزینه های خرید می شود (نیازی به سفارش اتصالات مختلف نمی باشد). همچنین انعطاف پذیری بالای این نوع سیستم امکان پیاده سازی و نصب مسیرها و نقشه های پیچیده را به راحتی در اختیار قرار می دهد.
پوشش های مختلف این تجهیزات (رنگ پودری الکترواستاتیک، گالوانیزه، نیکل کروم و تمام استیل) ظاهری زیبا را پس از اجرای سازه بوجود می آورند. زیبایی و استحکام بیشتر از مشخصه های این محصول نسبت به سایر محصولات مانند نردبام آلومینیومی و سینی آهنی و پلاستیکی می باشد.

موارد استفاده: بستر مناسب برای کابلهای شبکه، فیبر نوری، برق (انتقال نیرو) و لوله گذاری (Piping) می باشد.

مراکز استفاده: مراکز داده (دیتا سنتر ها DataCenters)، اتاق های سرور (ServerRooms)، مراکز ارتباطات و اتاق های تلفن، سایتها، نیروگاهها، پالایشگاهها و ....


برای دريافت اطلاعات بيشتر، از سايت سبد ايران، توليد کننده انواع سینی مش بازديد فرماييد، سبد های کابل از نوع سیتی مش گالوانيزه، سینی مش استيل و سینس مش رنگ شده قابل سفارش و توليد ميباشند.
 


کلمات کليدی:
سبد کابل
سبد کابل استيل
سبد کابل گالوانيزه
سبد کابل نيکل کروم
سبد کابل رنگ شده
اتصالات سبد کابل
سبد کابل استاندارد
سبد کابل آبکاری شده
فروش سبد کابل
خريد سبد کابل
سینی مش

برچسب ها :  سبد کابل , سینی مش , سینی مفتولی , سینی کابل مفتولی
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان