شانه کابل

ابزار آرایش کابل: Cable Bundle Organizing Tool

شانه کابل

ابزار آرایش کابل پندوئیت (شانه کابل) بطور موثری تا 24 رشته کابل دیتا را مرتب می کند تا اندازه دسته کابل بهینه گردد و ظاهر نصب زیباتر و بهتر گردد.
 
Cable Bundle Organizing Tool
ابزار آرایش کابل:

 
ابزار آرایش کابل پندوئیت(شانه کابل) بطور موثری تا 24 رشته کابل دیتا را مرتب می کند تا اندازه دسته کابل بهینه گردد و ظاهر نصب زیباتر و بهتر گردد.
کابلهای مرتب سازی شده، بهتر می توانند توسط بست های ویژه کابل پندوئیت حفاظت شوند. 2 شانه با 2 اندازه مختلف سازگاری دارد و انعطاف بیشتری در نصب ایجاد میکند. طراحی فشرده و ارگانومیک ابزار مدیریت و نصب را برای نصابها راحتتر کرده و همچنین در فضاهای کم و تنگ به راحتی قابل استفاده میباشد.
این ابزار کاربر پسند، زمان نصب را تا 50% کاهش میدهد.

تجربه و آزمایشات عملی ثابت کرده است که مرتب بودن دسته کابلهای شبکه (علی الخصوص در مسیرهایی که تعداد بالایی کابل بصورت هم محور و در یک مسیر (سینی کابل و یا سبد کابل یا سینی مش) قرار دارند) تاثیر زیادی در کاهش نویز و افزایش سرعت شبکه دارند. همچنین علاوه بر اینکه ظاهری زیباتر دارند درصورت نیاز به تغییرات در سیستم کابل کشی و یا تعمیرات آتی، در مسیرهایی که کابلها بصورت دسته ای مرتب شده اند در زمان و هزینه صرفه جویی زیادی می شود.

سهولت استفاده از این ابزار، کوچک بودن و سبک بودن آن و همچنین طراحی هوشمندانه آن، این وسیله را به یکی از ابزارهای مورد علاقه نصاب های شبکه تبدیل کرده است. از طرفی سرعت کار بالا با این ابزار و نتیجه نهایی زیبا و آراسته آن، این وسیله را به یکی از علاقه مندی های طراحان شبکه و مراکز داده تبدیل کرده است و باعث شده بعنوان یکی از امتیازات پیمانکاران لحاظ گردد.

 شانه کابل Panduit

شانه کابل پندوئيت
 نمونه ایرانی شانه کابل با مارک هرتز نیز در داخش کشور تولید شده است و این ابزار نیز باقیمت بسیار مناسب تر نسبت به مارک پندوییت و کارایی مناسب در اختیاز کارشناسان شبکه میباشد.

نمونه ایرانی این ابزار، دارای کیفیت مناسبی بوده و سلامت کابل های شبکه در زمان شانه کردن آنها حفظ میگردد.
جنس آن نیز به گونه ای است که مقاومت مناسبی در برابر شکستن دارد و برای مدت زیادی قابل استفاده میباشد.
برای خرید شانه کابل، میتوانید از سایت کیبل منیجر بازدید فرمایید.
 
 



برچسب ها :  آرایش , کابل , دسته بندی , کابل کشی , ساختاریافته , مرتب سازی , شانه , شانه کابل , Bundle , Organizer , Organizing Tool , cable comb , cable comb organizer
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان